23/9-12

En liten kissemisse har numera flyttat in hos oss.
Totte är en riktig liten terrorist, men en jävligt söt sådan :D
Han har nu vart hos oss i en vecka, o han och fofo är numera bästa vänner :)
Annat mot vad dom va första dagarna, då morrades de hejvilt xD
 
En ring har även hunnit hamna på mitt finger, är numera förlovad sedan ca 3 veckor tillbaka :)
Jag älskar mitt liv och ja älskar min älskling <3
1 år och 3 veckor tillsammans, fler ska de bli <3
Han är de bästa som hönt mig <3
 
Känns som att ja jobbat dygnet runt ochså under sommaren :)
Vilket ja nog gjort, inte hunnit med speciellt mycket.
Önskar dygnet hade fler timmar på dygnet ibland xD

Mycket annat har hänt men orkar inte skriva allt :)
Men nu väntar nog snart sängen, i morgon ska de jobbas igen :)

God Natt Mina Vänner <3
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0